Több okból hasznos az energiahatékonysági beruházás

energiahatékonysági beruházás

Categories :

A környezetünk megóvása nagyon komoly feladat, amire mindenkinek oda kell figyelnie. A nagyvállalatok és kisebb cégek bizonyos mértékben kiemelt felelőséggel tartoznak, ugyanis az energiafelhasználásuk és a természetre mért terhelésük magasabb, mint bármilyen magánszemélyé. Ennek fényében olyan technológiákat kell alkalmazzanak, amelyek csökkentik a szennyező anyagok kibocsájtását. Itt lép képbe az energiahatékonysági beruházás, amire megéri figyelmet fordítani.

Gyakori eset, hogy a különböző adóbefizetések bizonyos részét lehetőség van visszaigényelni és az adott célra fordítani. Pontosan így történik ez a társasági adó jelentős részével. Mekkora összegről van szó? Ez általában attól függ, hogy milyen magas a vállalkozás pozitív mérlege, mert annak az adózás előtti 9 %-a kerül ilyen formában befizetésre, aminek legalább a 70 %-a visszaigényelhető az említett célra. Az egyre szigorodó EU és nemzetközi előírások fényében megéri időben felhasználni a kereteket és igyekezni minél komolyabb modernizálást véghezvinni a cégen belül, ami voltaképpen a későbbi kiadások mértékét fogja vissza jelentős mértékben.

A különböző szerelvények, amilyenek a kazánok, szerverek, folyadékhűtő cseréje, valamint a világítás korszerűsítése, a TAO kedvezmény elektromos autó vásárlás esetén is igénybe vehető. Természetesen szükség van energiahatékonysági megfelelést igazoló minősítés kiállítására az adókedvezmény igényléshez, amit csak bizonyos vállalkozások végezhetnek. A több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező Get Energy Kft. az EON cégcsoport tagjaként kiváló szolgáltatást nyújt és mindezt garanciával teszi.

Érdemes tehát felvenni a kapcsolatot az itt dolgozó szakemberekkel és belevágni a kezdeményezésbe. A getenergy.hu részletes példát is találunk arra vonatkozóan, hogy bizonyos esetben mekkora megtakarításra tehetünk szert. Milyen előnyökkel jár mindez számunkra? Amellett, hogy a befizetett adó bizonyos részét visszanyerjük, óvjuk a környezetet és természetesen a vásárlók szemében is más formában jelenik meg szervezetünk, ami segítheti ilyen módon a gyártott termékek eladását, miközben mérsékeljük a kiadásokat.